Tietoa meistä

Siuntion musiikkiyhdistys tarjoaa kaikenikäisille mahdollisuuden harrastaa ja kehittyä niin soittamisessa kuin laulamisessa. Tarjoamme opetusta eri instrumenteissa yksilöllisesti.
Musiikkiyhdistys on toiminut jo yli 30 vuotta. Ajatus oli yhdistystä perustettaessa, että myös Siuntiossa pitää olla musiikkiharrastusta tarjoavaa yhdistystoimintaa, jotta soittamisesta ja laulamisesta kiinnostuneet lapset, nuoret ja aikuiset voivat tutustua musiikin suurenmoiseen maailmaan tekemällä musiikkia itse ja saamalla siihen opetusta. Edistämme siis siuntiolaista musiikkiharrastusta!

Tarjoamme opetusta musiikin perusteissa, laulussa ja soitinopetuksessa pianossa, jousisoittimissa (viulu, sello), kanteleessa, kitarassa, banjossa, ukulelessa sekä harmonikassa.  Mutta tarvittaessa myös oppilaiden kiinnostuksen pohjalta. Lapsikuoron tai lauluryhmän perustamisesta on ollut toiveita. Kiinnostus ratkaisee, syntyykö sellainen.

Yhdistyksen toiminta katetaan pääosin lukukausimaksuilla. Saamme myös kunnan sivistystoimen avustusta. Yhdistyksen vuosikokous valitsee johtokunnan.

Johtokunnan puheenjohtajana toimii Eija Ojala-Kare (040 867 6889), varapuheenjohtajana Tuomas Tanner, sihteerinä Patrik Tanner ja muina jäseninä Pirjo Hölttä, Kimmo Mikkola ja Teuvo Ryynänen. Rehtorina toimii Tarja Ryynänen (040 745 5755). Rahastonhoitaja on Seija Korhonen.